SchiermonnikoogShop

de specialist van Schiermonnikoog en de Wadden

0 items € 0,00

Klantenservice

Customer Service

Hoe winkel ik op deze site?
U kunt langs de verschillende categorieën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kunt u gebruiken als een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. U kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen en nog producten toevoegen. U kunt ook verder winkelen op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u op “productnaam of afbeelding” klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant (bovenin) steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.
Hoe verstuur ik mijn gewenste bestelling?
Als u klaar bent met uw bestelling en uw winkelwagen gereed is, klikt u op “ga door naar afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode en betaalmethode kiezen. U kiest de betaalmethode en klikt op “ga verder”. Na afrekenen krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 15.00 uur. Voor orders die op een werkdag na 15.00 uur door ons worden ontvangen, zullen binnen 48 uur geleverd worden binnen Nederland. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
Indien u uw bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog 48 uur wachten. Uw bestelling wordt verzonden met PostNL. Het kan wel eens voorkomen dat er problemen zijn met de bezorging en mogelijk iets vertraging oploopt. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klantenservice” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU moet u ook rekening houden met een mogelijke vertraging bij de douane.
Verzendkosten
De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 20,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis. In het totaalbedrag wordt niet meegerekend: digitale boeken, cadeaubonnen, vouchers, cadeaukaarten en aanvullende services. Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1x.
Voor het buitenland gelden de onderstaande verzendkosten. Verzendkosten Priority België, Duitsland & Luxemburg: €14,00. Indien u uw bestelling buiten deze landen wilt laten bezorgen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn artikel retourneren?
Je kunt de meeste artikelen die je bij ons gekocht hebt, tegen bepaalde voorwaarden retourneren binnen 14 kalenderdagen na de factuurdatum. Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. Retourzendingen zijn voor risico en kosten van de koper. Dit houdt in dat SchiermonnikoogShop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de kosten van de koper. Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening binnen 30 dagen na ontvangst retourzending.

Voorwaarden retourzending:
• binnen de zichttermijn van 14 dagen
• in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
• als de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
• onbeschadigd, ongebruikt en compleet is
• kleding ongedragen is en bonnen nog aan de kleding vastzitten
• uw retourzending vooraf is aangemeld per e-mail. Vermeld hierbij uw ordernummer, wat retourgezonden wordt en de reden.
• stuur het ingevulde retourformulier, dat bij uw bestelling zit, mee met de retourzending.

Artikelen die u niet kunt retourneren:
• Ebooks
• Digitale en fysieke cadeaubonnen en –kaarten
• Vouchers voor een beleving!
• Dvd's en Cd's
• Artikelen uit de categorie verzorgingsproducten
• Artikelen uit de categorie waddenproducten
Als je een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan blijft de gedane betaling van kracht. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen.
Ruilen
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Moet ik eerst inloggen?
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te leggen. Logt u daarna in, bijvoorbeeld bij het afrekenen, dan wordt de winkelwagen automatisch meegenomen.
Waarvoor dient een eigen account?
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller winkelen, u kunt ook altijd uw order informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek met uw factuur- en afleveradres(sen)
Wat is de status van mijn bestelling?
U klikt op “Mijn account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u op “Mijn account” rechts boven op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Als u naar “Mijn account” gaat kunt u daarna naar “Account-gegevens” gaan om die te bewerken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord en uw wachtwoord eventueel wijzigen in een voor u beter te onthouden wachtwoord.